воскресенье, 25 октября 2015 г.

Блог хоп TM Lesia Zgharda та магазину Аґрафка “Знайомство з дизайн-командами”.

Чудовий виробник штампів ТМLesia Zgharda разом із магазином скрап-товарів "Аґрафка" проводять Блог-хоп з нагоди обрання дизайн-команд.

 Нагулялась, скажу я Вам по блогах дуже і дуже... Надивилась краси, а в деяких вирішила залишитись, - так мені там сподобалось...
Цікаву акцію дівчата влаштували з фото робочих кімнат, куточків, столів і столиків...)))
Добавляю і я фото свого робочого столу
Тут у мене процес створення новорічних листівок.. Такий собі затяжний, довготривалий процес... який розпочався з жовтня!:-)
Дівчата, і це ще зовсім не бардак, адже всі матеріали так посортовані, що за секунду можу дістати все, що потрібно!

Стіл мій розташований у великій кімнаті, тому, коли мають прийти друзі в гості, всі речі швиденько ховаю в шафу і стіл складаю.
 Робочу поверхню застелила скатертиною, тому що стіл мав настільки вінтажний вигляд, що відволікав мене від процесу створення скрап-робіт!))))
На цьому фото видно, що все охайно посортовано і розкладено :-)

2 комментария:

  1. Аліно, я тільки зараз знайшла час погуляти по блогах учасників, і дуже дякую за ваші детальні фото! Справді, такий порядок надихає!:) Нехай вам у ньому чудово твориться!! А з новорічними листівками чекаємо у щомісячних завданнях Аґрафки ;)

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую за побажання! Постараюсь брати участь!

      Удалить